Konfigurabilen izdelek je izdelek, ki ima veliko sestavnih delov in pogojev, ki jih je potrebno upoštevati pri njegovem sestavljanju. Rezultat sestavljanja je konfiguracija tistih sestavnih delov, ki jih po svoji meri sestavi kupec. Primeri konfigurabilnih izdelkov: okna, vrata, garažna vrata, pergole, nadstreški, letne kuhinje, avtodomi, toplotne črpalke, filtri, laserji, ipd.
Konfigurator je spletno orodje, ki se uporablja za nakup izdelkov po meri kupca. To pomeni, da je vsak izdelek natančno prilagojen željam in potrebam kupca, ki si lahko sam poljubno izbere lastnosti, kot so dimenzije, barva, oblika, tehnične lastnosti, material in podobno. Napredni konfiguratorji so podprti tudi z 2D ali 3D vizualizacijo in računanjem cene v realnem času.
Spletni obrazec za povpraševanje se nahaja na spletni strani in od uporabnika zahteva nekaj osnovnih podatkov, kot so ime, priimek, e-mail, nekateri pa tudi določene lastnosti izdelke, po katerem uporabnik povprašuje. Z izpolnitvijo obrazca za povpraševanje uporabnik izkaže interes za pridobitev ponudbe, običajno pa je naslednji korak klic prodajnega predstavnika, da pridobi vse potrebne informacije za pripravo ponudbe.
Konfigurator je interaktivno orodje, ki kupcu omogoča, da že raziskuje možnosti izdelka in si ga sestavi po svojih željah, tako da čez proces konfiguriranja poda vse potrebne podatke za pripravo ponudbe. Napredni konfiguratorji avtomatsko pripravi ponudbo.
Naša konfiguracijska platforma lahko podpre neskončno konfigurabilnih izdelkov.
Če je v vašem prodajnem asortimanu več konfigurabilnih izdelkov, najprej zgradimo konfigurator za vsak izdelek, nato pa konfiguratorje različnih izdelkov med seboj povežemo z vodeno prodajo (ang. guided selling).
Konfiguracijska platforma, na kateri stoji vaš konfigurator izdelkov, je v najemu, kar pomeni, da ni vaša last. Vaša last pa je vsebina konfiguratorja (pravila in pogoji za sestavo vašega izdelka, ceniki, vizualni materiali) in jih lahko kadarkoli izvozite.
Kupci so vajeni nakupovanj prek spleta in si takih izkušenj tudi vedno bolj želijo. Pri oblikovanju konfiguratorjev velik poudarek dajemo na izkušnjo kupca, da se enostavno in intuitivno premika čez faze sestave izdelka oziroma konfiguriranja. S konfiguratorjem, ki je podprt z 2D ali 3D vizualizacijo, boste kupce navdušili in angažirali, da si samo sestavijo svoj izdelek, hkrati pa bodo izdelek tudi videli, kar poveča možnost nakupa.