Več kot 60 slovenskih podjetij že izdaja “Ponudbe v 1 minuti”.
Smo specialisti za konfiguracijo kompleksnih izdelkov. Razumemo proizvodnjo, marketing in prodajo. Obvladujemo proces obdelave povpraševanj in naročil.
PROBLEM
Ali imate težave z obdelavo povpraševanj?
To je primer najbolj pogostega sporočila, ki ga prejme kupec kot odziv na svoje povpraševanje po izdelku. V obdobju visoke sezone kupec do odgovora niti ne pride.
Ste kdaj pomislili, kako se ob tem počuti?
Vsi v vašem podjetju, vključno z direktorjem, komercialisti in prodajni predstavniki, delate s »polnimi obrati«, še posebej v obdobju visoke sezone. A pri več kot 1000 povpraševanjih nikakor ne morete obdelati vseh. Čeprav veste, da obdelava večjega števila povpraševanj prinaša več naročil, je vaš proces še vedno ročen.
Ročna obdelava naročil pa vzame veliko časa in kot vemo v poslu, čas je denar.
To je primer najbolj pogostega sporočila, ki ga prejme kupec kot odziv na svoje povpraševanje po izdelku. V obdobju visoke sezone kupec do odgovora niti ne pride.
Ste kdaj pomislili, kako se ob tem počuti?
Vsi v vašem podjetju, vključno z direktorjem, komercialisti in prodajni predstavniki, delate s »polnimi obrati«, še posebej v obdobju visoke sezone. A pri več kot 1000 povpraševanjih nikakor ne morete obdelati vseh. Čeprav veste, da obdelava večjega števila povpraševanj prinaša več naročil, je vaš proces še vedno ročen.
Ročna obdelava naročil pa vzame veliko časa in kot vemo v poslu, čas je denar.
Podjetja, ki letno izdajo več kot 1000 ponudb, lahko izgubijo več kot 150.000 EUR v stroških dela!
Vzrok?
Do 92 % izdelanih ponudb za kupce ni nikoli realiziranih.
V povprečju se zaključi 8–13 % izdanih ponudb. S tem je izgubljenih več kot 1000 vaših delovnih ur.
Vas zanima rešitev? Berite dalje.
REŠITEV
Ponudba v 1 minuti
Srce produkta Ponudba v 1 minuti predstavlja konfigurator (kompleksnega) izdelka, ki ga uporablja kupec.
Konfigurator “stoji” na platformi Smart Configuration Technology in je zmožen upoštevati vsa pravila, pogoje in cene za tehnično pravilno sestavo oziroma konfiguracijo izdelka, ki si jo kupec sestavi samostojno.
Ponudite na spletu vse izdelke, ne glede kako kompleksni so
PREDNOSTI
Povežite marketing, prodajo in tehnologijo
Konfiguracija izdelkov se umešča v osrčje podjetja in med sabo povezuje tri zelo pomembne funkcije v podjetju – marketing, prodajo in tehnologijo.
Ko se med funkcijami ustvarijo sinergije pri obvladovanju procesa obdelave povpraševanj in naročil zagotovljeno prispevamo k boljšemu poslovanju podjetja, na B2C in B2B trgu.
DANES vs JUTRI
Poslovite se od načina dela danes, za manj stresen jutri
Danes
Kupec si ne zna predstavljati kaj dejansko kupuje od vas.
Povpraševanja prejemate prek e-mail, telefona, spletnega obrazca ali enostavnega konfiguratorja.
Povpraševanje ne vsebuje vseh potrebnih informacij za pripravo ponudbe, posledično potrebujete čas za usklajevanje potreb s kupcem.
Za pripravo ponudbe se morate posvetovati s tehnologi.
Poslovna logika za sestavljanje izdelkov je v glavah komercialistov in tehnologov.
Zaradi trenutne krize z materiali in nenehno spreminjanje cen otežuje ažuriranje cen v katalogih.
Za komunikacijo s kupcem po poslani ponudbi zmanjka časa – slednja je bistvena za povečevanje naročil.
Jutri
Kupci si sami sestavijo vaš izdelek in v 2D/3D vidijo točno kaj kupujejo od vas.
Povpraševanje kupca vsebuje vse potrebne podatke za izračun cene in avtomatično pripravo ponudbe.
Od povpraševanja do ponudbe za kupca potrebujete 1 minuto, brez vpletanja tehnologa.
Ponudbo za kupca lahko z nekaj klikih pripravite tudi v prodaji in tako obdelate tudi povpraševanja po telefonu in na sejmih.
Poslovna logika in ažurni ceniki so zajeti v konfiguracijski platformi, kar omogoča izbiro sestavnih delov, ki so na zalogi.
Vzdrževanje cenikov je izjemno enostavno.
Končno imate čas za aktivno komunikacijo s kupci in možnost za bistveno povečanje naročil in večjo prodajo.
NAKUPNA POT KUPCA
Vašim kupcem ponudite prijetno nakupno izkušnjo
01
Konfiguracija izdelka
Kupec sam raziskuje možnosti variacij izdelka in si ga prilagodi po svojih željah.
02
Oddaja povpraševanja
Kupec odda povpraševanje, ko “sestavi” izdelek po svoji meri.
03
Ponudba na e-mail
Kupec prejme ponudbo za želen izdelek na e-mail.
ŠTUDIJE PRIMEROV
Naše stranke dosegajo vrhunske prodajne rezultate
Naše stranke dosegajo vrhunske prodajne rezultate
Ponudba v 1 minuti za ograje – rezultati 6 mesecev po zagonu:
14-krat več povpraševanj v primerjavi z enakim obdobjem leto prej,
Povpraševanja so obdelana 8-krat hitreje – namesto v 40 v samo 5 minutah.
S konfiguratorjem smo pridobili avtomatiziran proces od zajema povpraševanja pa vse do pošiljanja kosovnice v proizvodnjo. Prihranek časa je za podjetje ogromen – v povprečju 35 minut na posamezno povpraševanje, kupci pa so deležni odlične izkušnje naročanja.
S konfiguratorjem smo pridobili avtomatiziran proces od zajema povpraševanja pa vse do pošiljanja kosovnice v proizvodnjo. Prihranek časa je za podjetje ogromen – v povprečju 35 minut na posamezno povpraševanje, kupci pa so deležni odlične izkušnje naročanja.
Marko Žunec,
direktor
NOVIČKE
Bodite vedno na tekočem
Bodite vedno na tekočem
Prijavite se na tedenske novičke.
FAQ
Pogosta vprašanja
Za vas smo odgovorili na najpogostejša vprašnja v dveh kategorijah:
Konfigurabilen izdelek je izdelek, ki ima veliko sestavnih delov in pogojev, ki jih je potrebno upoštevati pri njegovem sestavljanju. Rezultat sestavljanja je konfiguracija tistih sestavnih delov, ki jih po svoji meri sestavi kupec. Primeri konfigurabilnih izdelkov: okna, vrata, garažna vrata, pergole, nadstreški, letne kuhinje, avtodomi, toplotne črpalke, filtri, laserji, ipd.
Konfigurator je spletno orodje, ki se uporablja za nakup izdelkov po meri kupca. To pomeni, da je vsak izdelek natančno prilagojen željam in potrebam kupca, ki si lahko sam poljubno izbere lastnosti, kot so dimenzije, barva, oblika, tehnične lastnosti, material in podobno. Napredni konfiguratorji so podprti tudi z 2D ali 3D vizualizacijo in računanjem cene v realnem času.
Spletni obrazec za povpraševanje se nahaja na spletni strani in od uporabnika zahteva nekaj osnovnih podatkov, kot so ime, priimek, e-mail, nekateri pa tudi določene lastnosti izdelke, po katerem uporabnik povprašuje. Z izpolnitvijo obrazca za povpraševanje uporabnik izkaže interes za pridobitev ponudbe, običajno pa je naslednji korak klic prodajnega predstavnika, da pridobi vse potrebne informacije za pripravo ponudbe.
Konfigurator je interaktivno orodje, ki kupcu omogoča, da že raziskuje možnosti izdelka in si ga sestavi po svojih željah, tako da čez proces konfiguriranja poda vse potrebne podatke za pripravo ponudbe. Napredni konfiguratorji avtomatsko pripravi ponudbo.
Naša konfiguracijska platforma lahko podpre neskončno konfigurabilnih izdelkov.
Če je v vašem prodajnem asortimanu več konfigurabilnih izdelkov, najprej zgradimo konfigurator za vsak izdelek, nato pa konfiguratorje različnih izdelkov med seboj povežemo z vodeno prodajo (ang. guided selling).
Konfiguracijska platforma, na kateri stoji vaš konfigurator izdelkov, je v najemu, kar pomeni, da ni vaša last. Vaša last pa je vsebina konfiguratorja (pravila in pogoji za sestavo vašega izdelka, ceniki, vizualni materiali) in jih lahko kadarkoli izvozite.
Kupci so vajeni nakupovanj prek spleta in si takih izkušenj tudi vedno bolj želijo. Pri oblikovanju konfiguratorjev velik poudarek dajemo na izkušnjo kupca, da se enostavno in intuitivno premika čez faze sestave izdelka oziroma konfiguriranja. S konfiguratorjem, ki je podprt z 2D ali 3D vizualizacijo, boste kupce navdušili in angažirali, da si samo sestavijo svoj izdelek, hkrati pa bodo izdelek tudi videli, kar poveča možnost nakupa.
Ponudba v 1 minuti je sestavljena iz dveh delov. Prvi del je 2D ali 3D konfigurator, ki je javno dostopen in kupcem omogoča, da sami raziščejo izdelek in si ga sestavijo po svojih željah. Drugi del je administrativno orodje, ki je interno orodje in dostopno le zaposlenim v vašem podjetju z namenom urejanje povpraševanj, cenikov, itd.
Ponudba v 1 minuti se umešča med 3 pomembne funkcije v podjetju – marketing, prodajo in tehnologijo. Na ta način Ponudba v 1 minuti prinaša koristi tako na ravni vseh treh funkcij, kot tudi na ravni podjetja, predvsem pa vpliva na izboljšano izkušnjo kupca na njegovi celotni nakupni poti.
Koristi za marketing:
– Nov, zelo učinkovit digitalni kanal
– Predstavitev produkta z 2D ali 3D vizualizacijo
– Pridobivanje novih kupcev (leads)
– Izboljšana nakupna izkušnja kupca
– Višja konverzija iz povpraševanja v naročilo
Koristi za prodajo:
– Sistematiziran in avtomatičen zajem povpraševanj
– Hitrejši odziv na povpraševanje
– Priprava ponudbe v 1 minuti
– Več časa za učinkovito komunikacijo s kupci
– Ogromen prihranek časa
– Manj stresen delavnik
Koristi za tehnologijo:
– Konfiguracija izdelka je točna in brez napak
– Konfiguracija izdelka upošteva vse pogoje in pravila izdelka
– Konfiguracija je pripravljena za prenos na delovni nalog
– Nadzor nad variacijami izdelkov
– Konfiguracijska pravila shranjena na enem mestu
Koristi na ravni podjetja:
– Do 90% manj administrativnih nalog in napak v procesu
– Do 14-krat več povpraševanj
– Do 40 % višja prodaja
– Večja dobičkonosnost
– Manjša stopnja izgorelosti ekipe
Orodjem CRM omogoča spremljanje marketinških interakcij in prodajnih aktivnosti, ki jih imate s potencialnimi in obstoječimi kupci. Ponudba v 1 minuti pa je orodje, ki poskrbi, da potencialni kupci raziskujejo izdelek in na strukturiran način podajo svoje zahteve in želje glede izdelka, kar je podlaga za avtomatično pripravo ponudbe.
Ponudbo v 1 minuti in CRM orodja nikakor ne moremo enačiti, saj rešujeta različne probleme, lahko pa se Ponudba v 1 minuti integrira z orodjem CRM, da lahko spremljate potek določenega kupca čez celoten prodajni kanal.
Ključni razlogi za povečanje prodaje na strani kupcev:
– kupci kupujejo z očmi, sploh izdelke višjega cenovnega razreda, zato je vizualizacija zelo pomembna in se bodo za nakup izdelka lažje odločili, če ga vidijo na 2D ali 3D vizualizaciji.
– Kupci na ponudbo ne bodo čakali več dni, kot je to uveljavljena praksa pri ponudnikih izdelkov po meri kupca, ampak jo bodo dobili hitro. Hitra odzivnost na povpraševanje prispeva k večji konverziji v naročilo.
– Kupci bodo cenili odlično uporabniško izkušnjo, ki ste jim jo ponudili prek konfiguratorja in bo to pretehtalo odločitev za nakup vašega izdelka, ne glede na cene konkurentov.
Ključni razlogi za povečanje prodaje na strani vašega podjetja:
– zaradi avtomatične priprave ponudbe, bodo imeli komercialisti več časa za follow-up aktivnosti, kar bo vodilo v višjo konverzijo iz povpraševanj v naročilo.
– Komercialisti se bodo zaradi prihranka časa lahko posvečali iskanju novih poslovnih priložnosti na trgu.
Na dolžino procesa vzpostavitve vpliva razpoložljivost in kvaliteta vhodnih podatkov za konfiguriranje izdelka. V prvi fazi iz vaše strani potrebujemo podatke in pravila za sestavljanje konfigurabilnega izdelka pripravljeni. Ko pridobimo vse potrebne podatke pričnemo v vzpostavitvijo Ponudbe v 1 minuti, ki traja 30 dni. V obdobju vzpostavitve potrebujemo s strani vašega podjetja sodelavca, ki je odgovoren za prodajo in predstavnika tehnologije, ki sta v pomoč za morebitna vprašanja naše ekipe.
Obdelava povpraševanj kupcev, zajemanje informacij, komunikacija s kupci, priprava ponudb z nešteto različicami in preverjanje točnosti ponudb s tehnologi zahtevajo ogromno časa, ki ga je možno koristneje porabiti kako drugače. Vsa ta opravila in delovne naloge opravlja namesto prodajnih predstavnikov Ponudba v 1 minuti.
Glavni cilj je zajem povpraševanja kupca v taki obliki, ki vzame komercialistu manj kot minuto časa za izdajo ponudbe. Za točen zajem povpraševanja poskrbi konfigurator, ki ga poganja Smart Configuration Tchnology.
Podjetja s produktom Ponudba v 1 minuti v povprečju prihranijo 89 % časa potrebnega za obdelavo povpraševanj in pripravo ponudb.
FAQ
Pogosta vprašanja
Za vas smo odgovorili na najpogostejša vprašnja v dveh kategorijah:
Konfigurator
Konfigurabilen izdelek je izdelek, ki ima veliko sestavnih delov in pogojev, ki jih je potrebno upoštevati pri njegovem sestavljanju. Rezultat sestavljanja je konfiguracija tistih sestavnih delov, ki jih po svoji meri sestavi kupec. Primeri konfigurabilnih izdelkov: okna, vrata, garažna vrata, pergole, nadstreški, letne kuhinje, avtodomi, toplotne črpalke, filtri, laserji, ipd.
Konfigurator je spletno orodje, ki se uporablja za nakup izdelkov po meri kupca. To pomeni, da je vsak izdelek natančno prilagojen željam in potrebam kupca, ki si lahko sam poljubno izbere lastnosti, kot so dimenzije, barva, oblika, tehnične lastnosti, material in podobno. Napredni konfiguratorji so podprti tudi z 2D ali 3D vizualizacijo in računanjem cene v realnem času.
Spletni obrazec za povpraševanje se nahaja na spletni strani in od uporabnika zahteva nekaj osnovnih podatkov, kot so ime, priimek, e-mail, nekateri pa tudi določene lastnosti izdelke, po katerem uporabnik povprašuje. Z izpolnitvijo obrazca za povpraševanje uporabnik izkaže interes za pridobitev ponudbe, običajno pa je naslednji korak klic prodajnega predstavnika, da pridobi vse potrebne informacije za pripravo ponudbe.
Konfigurator je interaktivno orodje, ki kupcu omogoča, da že raziskuje možnosti izdelka in si ga sestavi po svojih željah, tako da čez proces konfiguriranja poda vse potrebne podatke za pripravo ponudbe. Napredni konfiguratorji avtomatsko pripravi ponudbo.
Naša konfiguracijska platforma lahko podpre neskončno konfigurabilnih izdelkov.
Če je v vašem prodajnem asortimanu več konfigurabilnih izdelkov, najprej zgradimo konfigurator za vsak izdelek, nato pa konfiguratorje različnih izdelkov med seboj povežemo z vodeno prodajo (ang. guided selling).
Konfiguracijska platforma, na kateri stoji vaš konfigurator izdelkov, je v najemu, kar pomeni, da ni vaša last. Vaša last pa je vsebina konfiguratorja (pravila in pogoji za sestavo vašega izdelka, ceniki, vizualni materiali) in jih lahko kadarkoli izvozite.
Kupci so vajeni nakupovanj prek spleta in si takih izkušenj tudi vedno bolj želijo. Pri oblikovanju konfiguratorjev velik poudarek dajemo na izkušnjo kupca, da se enostavno in intuitivno premika čez faze sestave izdelka oziroma konfiguriranja. S konfiguratorjem, ki je podprt z 2D ali 3D vizualizacijo, boste kupce navdušili in angažirali, da si samo sestavijo svoj izdelek, hkrati pa bodo izdelek tudi videli, kar poveča možnost nakupa.
Ponudba v 1 minuti
Ponudba v 1 minuti je sestavljena iz dveh delov. Prvi del je 2D ali 3D konfigurator, ki je javno dostopen in kupcem omogoča, da sami raziščejo izdelek in si ga sestavijo po svojih željah. Drugi del je administrativno orodje, ki je interno orodje in dostopno le zaposlenim v vašem podjetju z namenom urejanje povpraševanj, cenikov, itd.
Ponudba v 1 minuti se umešča med 3 pomembne funkcije v podjetju – marketing, prodajo in tehnologijo. Na ta način Ponudba v 1 minuti prinaša koristi tako na ravni vseh treh funkcij, kot tudi na ravni podjetja, predvsem pa vpliva na izboljšano izkušnjo kupca na njegovi celotni nakupni poti.
Koristi za marketing:
– Nov, zelo učinkovit digitalni kanal
– Predstavitev produkta z 2D ali 3D vizualizacijo
– Pridobivanje novih kupcev (leads)
– Izboljšana nakupna izkušnja kupca
– Višja konverzija iz povpraševanja v naročilo
Koristi za prodajo:
– Sistematiziran in avtomatičen zajem povpraševanj
– Hitrejši odziv na povpraševanje
– Priprava ponudbe v 1 minuti
– Več časa za učinkovito komunikacijo s kupci
– Ogromen prihranek časa
– Manj stresen delavnik
Koristi za tehnologijo:
– Konfiguracija izdelka je točna in brez napak
– Konfiguracija izdelka upošteva vse pogoje in pravila izdelka
– Konfiguracija je pripravljena za prenos na delovni nalog
– Nadzor nad variacijami izdelkov
– Konfiguracijska pravila shranjena na enem mestu
Koristi na ravni podjetja:
– Do 90% manj administrativnih nalog in napak v procesu
– Do 14-krat več povpraševanj
– Do 40 % višja prodaja
– Večja dobičkonosnost
– Manjša stopnja izgorelosti ekipe
Orodjem CRM omogoča spremljanje marketinških interakcij in prodajnih aktivnosti, ki jih imate s potencialnimi in obstoječimi kupci. Ponudba v 1 minuti pa je orodje, ki poskrbi, da potencialni kupci raziskujejo izdelek in na strukturiran način podajo svoje zahteve in želje glede izdelka, kar je podlaga za avtomatično pripravo ponudbe.
Ponudbo v 1 minuti in CRM orodja nikakor ne moremo enačiti, saj rešujeta različne probleme, lahko pa se Ponudba v 1 minuti integrira z orodjem CRM, da lahko spremljate potek določenega kupca čez celoten prodajni kanal.
Ključni razlogi za povečanje prodaje na strani kupcev:
– kupci kupujejo z očmi, sploh izdelke višjega cenovnega razreda, zato je vizualizacija zelo pomembna in se bodo za nakup izdelka lažje odločili, če ga vidijo na 2D ali 3D vizualizaciji.
– Kupci na ponudbo ne bodo čakali več dni, kot je to uveljavljena praksa pri ponudnikih izdelkov po meri kupca, ampak jo bodo dobili hitro. Hitra odzivnost na povpraševanje prispeva k večji konverziji v naročilo.
– Kupci bodo cenili odlično uporabniško izkušnjo, ki ste jim jo ponudili prek konfiguratorja in bo to pretehtalo odločitev za nakup vašega izdelka, ne glede na cene konkurentov.
Ključni razlogi za povečanje prodaje na strani vašega podjetja:
– zaradi avtomatične priprave ponudbe, bodo imeli komercialisti več časa za follow-up aktivnosti, kar bo vodilo v višjo konverzijo iz povpraševanj v naročilo.
– Komercialisti se bodo zaradi prihranka časa lahko posvečali iskanju novih poslovnih priložnosti na trgu.
Na dolžino procesa vzpostavitve vpliva razpoložljivost in kvaliteta vhodnih podatkov za konfiguriranje izdelka. V prvi fazi iz vaše strani potrebujemo podatke in pravila za sestavljanje konfigurabilnega izdelka pripravljeni. Ko pridobimo vse potrebne podatke pričnemo v vzpostavitvijo Ponudbe v 1 minuti, ki traja 30 dni. V obdobju vzpostavitve potrebujemo s strani vašega podjetja sodelavca, ki je odgovoren za prodajo in predstavnika tehnologije, ki sta v pomoč za morebitna vprašanja naše ekipe.
Obdelava povpraševanj kupcev, zajemanje informacij, komunikacija s kupci, priprava ponudb z nešteto različicami in preverjanje točnosti ponudb s tehnologi zahtevajo ogromno časa, ki ga je možno koristneje porabiti kako drugače. Vsa ta opravila in delovne naloge opravlja namesto prodajnih predstavnikov Ponudba v 1 minuti.
Glavni cilj je zajem povpraševanja kupca v taki obliki, ki vzame komercialistu manj kot minuto časa za izdajo ponudbe. Za točen zajem povpraševanja poskrbi konfigurator, ki ga poganja Smart Configuration Tchnology.
Podjetja s produktom Ponudba v 1 minuti v povprečju prihranijo 89 % časa potrebnega za obdelavo povpraševanj in pripravo ponudb.