Kako je podjetje Birkdale prek konfiguratorja povečalo število povpraševanj za 371 %

Študija primera

Birkdale Manufacturing Group Limited je uveljavljen proizvajalec s sedežem v Združenem kraljestvu. Prvotno so bili specializirani za garažna vrata in rolete, svoj asortiment pa so obogatili tudi s kompozicijskimi vrati, tendami, pergolami, terasami, električnimi roletami itd. Ena od najpomembnejših vrednot – kakovost – jih vodi v vedno nove izboljšave in inovacije, kar jim omogoča ohranjanje vodilnega položaja na trgu.

Kot mnogo proizvodnih podjetij, se je tudi podjetje Birkdale soočalo s težavo pri pridobivanju kvalificiranih potencialnih kupcev, dodatne težave pa jim je povzročala slaba preglednost nad fazami v prodajnem procesu. SaleSqueze jim je pomagal pri premagovanju prodajnih izzivov in pridobivanju potencialnih kupcev.

S kakšnimi problemi se je soočalo podjetje Birkdale?

Podjetje Birkdale napada ogromen trg Združenega kraljestva, kjer je prisotna močna konkurenca in je veliko rivalstva med konkurenti. Visokokonkurenčno okolje ima pomemben vpliv na pridobivanje novih potencialnih kupcev. Ogromne vsote so namenili marketingu, ki pa je imel majhen učinek na pridobivanje potencialnih kupcev. Posledično so beležili vrtoglave stroške pridobivanja potencialne stranke in zaključka posla.

Problemi so bili tudi znotraj prodaje, saj je vladala velika zmeda. Prodajno osebje ni moglo slediti potencialnim strankam, torej niso vedeli, kako se te premikajo čez faze prodajnega procesa. Velik problem je bilo tudi izdajanje ponudb, kjer je bila navedena zgolj cena, končni kupec pa ni bil seznanjen s tem, kaj je v ceno vključeno. 

Eden od najpomembnejših prodajnih kanalov podjetja Birkdale je prodaja prek posrednika Cosco UK, vendar so želeli vzpostaviti kanal, ki bi jim omogočil neposreden dostop do končnih kupcev in vključil tudi partnerje. Direktor podjetja Simon Sturman vedno išče inovativne načine prodaje in razume, da je spletna prodaja vse bolj pomemben, če ne najpomembnejši prodajni kanal. Ker je situacija, povezana s pandemijo, ustavila rast podjetja, se je vodstvo odločilo, da širši množici predstavi svoja garažna vrata preko spletnega konfiguratorja. 

Sodelovanje med podjetjema Birkdale in SaleSqueze

Sodelovanje s podjetjem Birkdale smo pričeli z ustaljenim procesom svetovanja, skozi katerega smo identificirali njihove izzive pri prodaji garažnih vrat. Na podlagi pridobljenih informacij smo pripravili osnutek rešitve, ki je vseboval spletni konfigurator. Skupaj s podjetjem Birkdale smo natančno definirali nakupno pot preko konfiguratorja.

Po potrditvi osnutka konfiguratorja je SaleSqueze projektna ekipa pričela z razvojem konfiguratorja po meri, vzporedno pa so zaposleni podjetja Birkdale pričeli s pripravo materialov. 

Ker je imelo podjetje težave pri pridobivanju potencialnih kupcev, smo jim ponudili pomoč tudi na tem področju. Izdelali smo strategijo marketinške kampanje na družbenih omrežjih.

Konfigurator SaleSqueze je uspešno rešil prodajne izzive

Izzive podjetja Birkdale smo rešili z implementacijo konfiguratorja SaleSqueze, s katerim smo pokrili štiri vrste garažnih vrat: sekcijska vrata, industrijska garažna varata, dvižna garažna vrata in varnostna polkna.

Konfigurator je pozicioniran na spletni strani podjetja Birkdale. Tako končni kupci konfigurator SaleSqueze lahko samostojno uporabljajo za spletno raziskovanje ponudbe garažnih vrat. Kupec si standardno košarico napolni z garažnimi vrati. Ko je konfiguracija garažnih vrat končana, kupec odda povpraševanje, avtomatsko generirano ponudbo pa nemudoma prejme na svoj poštni naslov. 

Konfigurator SaleSqueze je popolnoma avtomatiziral njihov spletni prodajni kanal, ki obdela vse poslovne priložnosti, kupci pa so zaradi vrhunske uporabniške izkušnje zelo zadovoljni. Konfigurator je odpravil tudi zmedo v prodajni ekipi, saj je ta dobila pregled nad prodajnim procesom in možnost sledenja potencialnim kupcem. Vse prodajne informacije so sedaj zapisane v enotnem sistemu SaleSqueze. Uvedli smo jim tudi poročanje, tako da je orodje v celoti funkcionalno in pripravljeno na veliko rast.

Orodje SaleSqueze smo povezali z obstoječim orodjem proizvodnje. Integracija nudi možnost avtomatičnega pošiljanja naročil garažnih vrat v proizvodnjo, ko je naročilo zaključeno. Prihrani se delo vnašanja podatkov v sistem in povsem odpravi človeške napake. 

Podjetje Birkdale je doživelo SaleSqueze efekt! ?

Rezultati podjetja Birkdale po enem mesecu uporabe konfiguratorja SaleSqueze:

  • 371 % več povpraševanj v primerjavi z mesecem marcem,
  • 7-% konverzijo med povpraševanji in zaključenimi posli,
  • za 64 % nižji strošek pridobivanja potencialne stranke
  • za 92 % nižji strošek zaključka posla.

Podjetje je Birkdale je po enomesečni uporabi konfiguratorja SaleSqueze in po zagonu marketinške kampanje na družbenih omrežjih doseglo odlične rezultate. V primerjavi z mesecem marcem 2021, ko še niso uporabljali konfiguratorja, so v mesecu aprilu dobili 270 % več povpraševanj. Dosegli so 7-odstotno konverzijo med povpraševanji in naročili.

Velik napredek se kaže tudi pri stroških, saj se je strošek pridobivanja potencialne stranke znižal za 480 %, strošek zaključka posla pa se je znižal za 425 %.

Mnenje zadovoljne stranke

“V podjetju Birkdale smo potrebovali konfigurator garažnih vrat, ki bo del naše spletne strani, in ekipa SaleSqueze je delo odlično opravila. Izkušnje so bile v vseh pogledih odlične – od komunikacije in časovnice do izvedbe in njihovega poglobljenega razumevanja našega izdelka. Ekipa SaleSqueze je razumela naše želje, postopek vpeljave orodja v naš prodajni proces pa je bil enostaven in hiter. 

Po uvedbi konfiguratorja SaleSqueze smo povečali prodajo, poenostavili upravljanje potencialnih strank in celoten prodajni postopek. Hvala, SaleSqueze!”

Simon Sturman, CEO at Birkdale Manufacturing Group Limited

89 % prihranek časa z izdajo ponudb, 14-krat več povpraševanj in 40 % višja prodaja 

Prejšnji prispevek
Kako optimizirati proces od ponudbe do plačila?
Naslednji prispevek
How to Speed Up Your CPQ Process With A Product Catalog
Meni