Kako je podjetje Dekor senčila s Konfiguratorjem izdalo 380 % več ponudb v samo 3 mesecih?

Študija primera

Dekor senčila je slovensko podjetje specializirano za izdelavo in montažo senčil. Njihov asortima zajema več vrst rešitev za senčenje, kot so zunanje in notranje žaluzije, rolete, plise zavese, notranji roloji, panelne zavese, lamelne zavese, tende in pergole.

S kakšnim izzivom se je soočalo podjetje Dekor senčila?

Eden od priljubljenih izdelkov podjetja Dekor senčila so plise zavese. Končne stranke za nakup plise zaves lahko uporabijo več prodajnih kanalov – neposredna prodaja končnim potrošnikom v salonu ali prek telefona oz. maila.

Podjetje Dekor senčila je za neposredno prodajo končnim potrošnikom prejemalo povpraševanja prek obrazca na spletni strani. Za vsak izpolnjen obrazec je moralo prodajno osebje ročno kreirati ponudbo v ERP sistemu. Ker so izdelki konfigurabilni, cena ni enoznačno določena, zato izdaje ponudb ni bilo mogoče enostavno avtomatizirati in je priprava ponudb predstavljala mukotrpno delo.

Predvsem v času visoke sezone na spletna povpraševanja niso uspeli odgovoriti pravočasno, zaradi česar so izgubljali priložnosti in ustvarjali nezadovoljstvo med strankami, ki so ponudbo prejele prepozno ali je sploh niso prejele. Iskali so rešitev, ki bi jim pomagala odgovarjati na povpraševanja oz. avtomatično generirati ponudbe.

Obrazec za povpraševanje
Obrazec za povpraševanje pred konfiguratorjem

Nekvalificirani potenciani kupci

Potencialen kupec na ponudbo čaka tudi do 14 dni

Kupci ne vedo, med kakšnimi lastnosti lahko izbirajo

Kupci si ne predstavljajo končnega produkta

Slaba uporabniška izkušnja

Podjetje Dekor senčila se je zavedalo izziva, ki so ga imeli pri obdelavi velikega števila povpraševanj po plise zavesah preko poenostavljenega obrazca za povpraševanje. Odločili so se, da spletni obrazec pri plise zavesah nadomestijo s spletnim konfiguratorjem.

Spletni konfigurator
Konfigurator SaleSqueze - prikaz delovanja

Kvalificirani potenciani kupci

Ponudbo kupec izdela sam v 5 minutah

Vizualen prikaz omogoča lažjo predstavo končnega produkta

Kupci lahko raziščejo ponudbo podjetja

Vrhunska uporabniška izkušnja

Sodelovanje med podjetjema Dekor senčila in SaleSqueze

Sodelovanje s podjetjem Dekor senčila smo pričeli v oktobru 2019. V začetnem delu sodelovanja je SaleSqueze prodajni strokovnjak preko pogovorov z namestnico direktorja podjetja Jožico Žukovec identificiral njihov izziv pri spletni prodaji plise zaves. Na podlagi pridobljenih informacij smo pripravili osnutek rešitve, ki je vseboval spletni konfigurator. Skupaj s podjetjem Dekor senčila smo natančno definirali potek nakupne poti kupca preko konfiguratorja.

Po potrditvi osnutka konfiguratorja je SaleSqueze projektna ekipa pričela z razvojem konfiguratorja po meri, vzporedno pa so zaposleni podjetja Dekor senčila pričeli s pripravo materialov. Člani ekipe Dekor senčila so pripravili vzorce platen, poslovno logiko produkta, predstavitveni video montaže plise zaves in podatke za plačilne sisteme. Pri pripravi materialov smo jih usmerjali in jim pomagali.

Za izgradnjo konfiguratorja za Dekor senčila smo potrebovali 45 dni. Ko je konfigurator pripravljen, se prične faza testiranja. V začetku te faze smo orodje testirali znotraj ekipe SaleSqueze, v drugem delu pa orodje v testiranje predali zaposlenim podjetja. V fazi testiranja je potrebno preveriti pravilno izračunavanje cen, vizualen izris produkta in pravilnost delovanja plačilnega sistema.

Konfigurator SaleSqueze je uspešno rešil izziv

Izziv podjetja Dekor senčila smo rešili z implementacijo orodja SaleSqueze. Konfigurator SaleSqueze kupci sedaj lahko samostojno uporabljajo za raziskovanje ponudbe plise zaves preko spleta. Vsaka sprememba na plise zavesah je tudi vizualno prikazana preko 2-D prikaza. Konfigurator plise zaves ceno izračunava v realnem času, zato je kupec v vsakem trenutku seznanjen s končno ceno izdelka.

Ko kupci oblikujejo svoje želene plise zavese, lahko shranijo pripravljeno ponudbo, ki jo prejmejo preko e-pošte, hkrati pa se osnutek ponudbe shrani v SaleSqueze sistem.

Konfigurator nudi možnost, da kupec nakup zaključi s plačilom. Če kupec izrazi željo o plačilu, ga konfigurator preusmeri na plačilo stran PayPal. Po opravljenem plačilu pa na svoj e-poštni naslov prejme potrdilo o naročilu, hkrati pa se v SaleSqueze sistemu shrani naročilo.

Znotraj spletnega konfiguratorja plise zaves smo vključili tudi video, ki nazorno prikaže, kako kupec plise zavese zmontira sam. Ker je montaža plise zaves zares enostavna, si lahko kupec izbere možnost, da plise zavese zmontira sam, v nasprotnem primeru pa plise zavese na domu zmontirajo specialisti.

Konfigurator SaleSqueze je popolnoma avtomatiziral njihov spletni prodajni kanal, ki obdela vse poslovne priložnosti, kupci pa so zaradi vrhunske uporabniške izkušnje zelo zadovoljni.

Podjetje Dekor senčila je doživelo SaleSqueze efekt!

  • 287 povpraševanj v 8 mesecih brez marketinškega vložka
  • Konverzija med ponudbo in plačilom v konfiguratorju je 16%
  • 380 % več ponudb v samo 3 mesecih v primerjavi z lanskim letom, ko so ponudbe pripravljali ročno

Z implementacijo spletnega konfiguratorja je podjetje Dekor senčila obudilo neaktiven spletni prodajni kanal, preko katerega so pridobili izdelane in poučene kontakte.

Brez izdatne marketinške podpore in vpletenosti zaposlenih so od meseca marca 2020 do novembra 2020 prejeli 287 povpraševanj, od tega jih je nakup s plačilom v konfiguratorju zaključilo 16%. Preostala povpraševanje je prodajna ekipa zaključila z osebnim pristopom.

konfiguraor SaleSqueze pozroči prodajno rast

Konfigurator jim bil je v izredno pomoč tudi v času epidemije, ko je bila omejena ali onemogočena montaža pri stranki. Konfigurator jim je omogočil, da so lahko vršili prodajo prek spleta in delež te prodaje povečali za 13 % napram lani. S tem so nadomestili izpad zaradi prepovedi montaž.

Izkušnja zadovoljne stranke

“SaleSqueze konfigurator je poenostavil naš prodajni proces notranjih senčil, ki jih izdelujemo po meri. Avtomatski generator ponudb nam je pomagal pripraviti skoraj 4-krat več ponudb za plise zavese v primerjavi z lanskim letom, ko smo vse ponudbe pripravljali ročno. Dosegli smo nove stranke in brez izdatne marketinške podpore odprli nov prodajni kanal. Konfigurator ponuja veliko možnosti za nadaljnji razvoj in vključitev tudi drugih naših produktov, saj podpira prodajo izdelka, ki se konfigurira in izdeluje po meri. Sodelovanje s podjetjem SaleSqueze je bilo ustvarjalno, saj je celotna ekipa prodorna, prilagodljiva ter ponuja veliko kreativnih idej in rešitev.”

— Jožica Žukovec, CEO

89 % prihranek časa z izdajo ponudb, 14-krat več povpraševanj in 40 % višja prodaja 

Prejšnji prispevek
Kako Elon Musk prek spleta proda 367.500 vozil na leto in kako lahko podoben uspeh dosežete tudi vi
Naslednji prispevek
Zakaj je napoved prodaje pomembna?
Meni