Spletni konfigurator SaleSqueze in CRM sistem Intrix izboljšata vašo prodajo

KonfiguratorProdaja
Product configuartor_spletni konfigurator

Slaba nakupna izkušnja pri nakupu kompleksnih in po meri narejenih izdelkov

Kupci, so pri nakupu kompleksnih in po meri narejenih izdelkov deležni izredno slabe nakupne izkušnje. Za primer vzemimo nakup izredno kompleksnega in po meri narejenega izdelka, kot je nadstrešek za avto. Končni kupci preko spletnih strani in katalogov raziskujejo potencialne ponudnike nadstreškov in njihovo ponudbo. 

Nadstreški so narejene po meri vsakega kupca, zato je preko predstavitvenih kanalov, kot so spletna stran in katalog, težko razbrati vse potrebne lastnosti, kot so dimenzije, barve, material, tip strehe, itd. Še težje pa je določiti ceno, sej je le ta odvisna od nabora lastnosti, ki si jih končni kupec želi. 

Ker podjetja preko spletnih strani izdelke predstavljajo zelo površinsko, je v primeru, da kupec želi izvedeti končno ceno, potrebno oddati povpraševanje za ponudbo. Kupci imajo običajno možnosti za oddajo povpraševanja preko telefonskega klica, poštnega sporočila ali zastarelega obrazca za povpraševanje.

Končni kupci se običajno odločijo za spletni obrazec, saj dodatke za dom in vrt po navadi kupujejo izven uradnih ur ponudnika, zato je telefonski klic onemogočen. Obrazec za povpraševanje od potencialnih kupcev zahteva osebne podatke ter nekatere podatke o želenih lastnostih nadstreška. Na primer tip nadstreška in dimenzije.

Po oddaji povpraševanja končni kupec lahko na informativno ponudbo čaka tudi do 14 dni, v nekaterih primerih pa informativne ponudbe niti ne prejme. Gre za izredno slabo uporabniško izkušnjo, ki med končnimi kupci vzbuja nezadovoljstvo. Nihče si ne želi imeli nezadovoljnih kupcev, kajne?

Prodajni predstavniki so obremenjeni s celodnevno pripravo ponudb

Na eni strani predstavljamo izredno neprijazno nakupno izkušnjo nadstreškov, na drugi strani pa se lahko postavimo tudi v vlogo prodajne ekipe, ki prodaja nadstreške. Prodajni predstavniki preko spletnega obrazca pridobijo ogromno nekvalitetnih povpraševanj, za katere morajo pripraviti informativne ponudbe. Ker je teh le-teh zares veliko, v večini primerov sploh ne morejo odgovoriti na vsa povpraševanja

Podjetja vlagajo veliko truda in denarja v trženjske aktivnosti, družabna omrežja in vse ostale razpoložljive prodajne kanale za pridobitev povpraševanja stranke, nato pa na povpraševanje ne zmorejo odgovoriti. S tem vzbujajo slabo voljo pri kupcih, izgubljajo denar na trženjskih aktivnostih, hkrati pa ne odgovorijo na povpraševanje.

Ponudbe, ki jih oblikujejo prodajni predstavniki, so zgolj informativne, saj se je s potencialnimi kupci potrebno dogovoriti še o podrobnostih nadstreška, kar zahteva še precej usklajevanja s kupci preko telefonskega klica ali e-poštnih sporočil. Prodajni predstavniki tako večino svojega delavnika porabijo za zamudno in mukotrpno ročno pripravo ponudb in usklajevanje s potencialnimi kupci, nimajo pa časa za zaključevanje poslov

SaleSqueze odpravi mukotrpno pripravo ponudb in omogoča vrhunsko nakupno izkušnjo

Spletni konfigurator kupcem omogoča samostojno oblikovanje ponudbe

Spletni konfigurator je orodje, ki se uporablja za nakup kompleksnih izdelkov, ki pred prodajo zahtevajo personalizacijo. Kupci preko spletnega konfiguratorja lahko v miru raziskujejo celotno ponudbo, hkrati pa si lahko oblikujejo izdelek, glede na svoje želje in potrebe. Preko spletnega konfiguratorja poljubno izberejo lastnosti, kot so dimenzije, barva, tip strehe, material in podobno. Kupci imajo na ta način možnosti, da izberejo med stotimi ali tisočimi kombinacijami ter si izdelajo izdelek, ki ustreza njihovim željam.

Spletni konfigurator omogoča tudi izračun cene izdelkov v realnem času. Ko kupec izdelku spreminja ali dodaja lastnosti, se hkrati spreminja tudi njegova cena. Kupec tako skozi celoten proces prilagajanja izdelka spremlja, kako njegov izbor lastnosti vpliva na končno ceno. 

Spletni konfigurator, ki v osredje postavljajo vrhunsko uporabniško izkušnjo, omogoča tudi vizualen prikaz konfiguriranega izdelka. Kupci so naravnani tako, da kupujejo z očmi, zato radi vidijo izdelek, ki ga kupujejo.

Po končani konfiguraciji izdelka je kupcu omogočeno, da si shrani pripravljeno ponudbo ali pa preko spletnega konfiguratorja že zaključi nakup. V primeru nakupa nadstreškov je potrebna meritev s strani proizvajalca, zato spletni konfigurator kupcu mogoča, da si izbere termin meritve, ki mu najbolj ustreza. Kupci so na ta način deležni vrhunske nakupne izkušnje, saj lahko v le nekaj klikih pridobijo končno ponudbo. Brez zamudnega usklajevanje s prodajnim predstavnikom

Spletni konfigurator za avtomobilske nadstreške Armat potencialnega kupca intuitivno vodi čez proces konfiguracije izdelka. Celoten proces je podprt z realističnim 3D renderjem, da si kupec lahko predstavlja izdelek, ki ga kupuje. Po oddanem povpraševanju kupec na svoj e-poštni naslov takoj prejme informativno ponudbo. Super uporabniška izkušnja za kupce, se strinjate?

Prodajni predstavniki svoj fokus iz pisanja ponudb preusmerijo na zaključevanje poslov

Spletni konfigurator prodajnim predstavnikom prevzame mukotrpno pisanje ponudb, saj si znotraj konfiguratorja kupci ponudbo pripravijo sami. Prodajni predstavniki lahko višek časa preusmerijo na osebni stik s kupci, ki je današnjem času v prodaji podcenjen, in zaključevanju poslov, kar se neposredno vpliva na prodajni uspeh. 

Prodajni predstavniki z orodjem SaleSqueze ne dobijo le spletnega konfiguratorja, ampak sistem, ki v celoti avtomatizira prodajni proces. Prav tako nudi odličen analitični pregled nad vsemi fazami v prodajnem procesu. 

Prodajni lijak v sistemu CRM

Za ustrezno kontrolo in zaključevanje prejetih povpraševanj lahko učinkovito poskrbimo s sistemom Intrix CRM. Tukaj se vsako povpraševanje kupca evidentira, določi pa se mu tudi odgovorna oseba, ki bo poskrbela, da bo prodaja zaključena v skladu s prodajnim procesom.

Ko prodajni svetovalec povpraševanje prevzame si lahko enostavno planira vse nadaljnje aktivnosti. Bodisi bo to opomnik za klic po poslani ponudbi ali ogled in izmera na lokaciji stranke. Svetovalec bo lahko naredil zapisnik in priložil fotografije objekta kar na lokaciji stranke preko mobilne aplikacije.

Sistem CRM vam bo omogočal, da boste v vsakem trenutku vedeli koliko povpraševanj ste prejeli, v kateri fazi se povpraševanja nahajajo in kakšna je uspešnost prodaje ter konverzija iz povpraševanja v naročilo.

Prodajni predstavniki z orodjema SaleSqueze in Intrix pridobijo v celoti avtomatiziran prodajni proces, ki nudi odlično uporabniško izkušnjo tako kupcem kot prodajni ekipi. Če želite izvedeti več o tem, kako avtomatizirati prodajo in vzpostaviti nadzor nad njo, se nam pridružite na webinarju. 

Prejšnji prispevek
Zakaj je prodajna strategija pomembna?
Naslednji prispevek
How To Optimize Your Quote-to-Cash Process
Meni